torstai 10. tammikuuta 2013

Tuoksua kynsiin!

Tällä kertaa pääsin kokeilemaan kyllä kaikkein rohkeimman väristä lakkaa mitä minulla on koskaan ollut! Luin joskus jonkin kynsibloggarin suositelleen MIYOn lakkoja, ja olin hieman pettynyt kun en täältä Kotkan Seppälöistä löytänyt niitä. Helsingissä käydessäni kuitenkin onnisti ja tämä ihanan villi vihreä löytyi alelaarista mukaan 'huikealla' kahden euron hinnalla. 


Lakatessani kynsiäni ihmettelin lakan jotenkin sitrusmaista tuoksua, ja kun oikein pulloa kääntelin niin siitähän löytyi teksti "mango&papaya". Ihan uusi juttu minulle että lakoissa voi olla tuoksujakin! Tuoksu on aika voimakas ja tuntuu vielä seuraavanakin päivänä, eli ei hajusteyliherkille :D MIYOa ei ole suotta kehuttu, se levittyy täydellisesti ja peittävästi, eikä todellakaan ole mitään litkua. Tykkään kaikin puolin:)!


Yritin tehdä kynsiin keltaglitterisiä pisteitä Dependin lakalla, mutta ne jäivät aika vaisuiksi, varsinkin kun dotting toolien tilaaminenkin on vielä vaiheessa... Eli nuppineulilla mennään. Olen myös aika ylpeä että sain ensimmäistä kertaa jotenkuten suoria pystyraitoja aikaiseksi! Ehkä se johtuu vain siitä että tällä hetkellä minulla on harvinaisen lyhyet kynnet. Jouduin lyhentämään kaikki kynnet kun toinen peukalon kynsi koki suuren onnettomuuden :( Toivottavasti kasvavat takaisin vanhojen tansseihin mennessä!

Tässä taas käytetyt lakat, joille ei tällä kertaa ole sävynimiä ollenkaan (ellei sitä mango&papayaa lasketa tuoksun lisäksi sävyksi).





Ei kommentteja:

Lähetä kommentti