sunnuntai 3. maaliskuuta 2013

Glamourkynnet

Tietenkin minun oli pakko kokeilla uusia OPI:n lakkojani heti! Koko wanhojen risteilyn aikana olin nukkunut yhteensä jotakin 6 tuntia, ja viisaana väsäsin näitä kynsiä sitten risteilyltä kotiin palattuani illalla. No, tilahan oli sama kuin useamman promillen humala, sillä yleensä nukun sen 9h yössä. Eli kahdeksan kynttä lakattuani huomasin että olinkin käyttänyt aluslakan sijasta pelkkää väritöntä lakkaa... Mutta pienistä ei olla, vai miten se meni? ;)


Tykkään tosi paljon näistä väreistä ja varsinkin noista helmistä! Ostin ne joskus vuosi sitten tiimarista joulukortteja varten, eli ihan tavallisia askartelutarroja ovat. Siinä väsymyksen tilassa lakkailin niin pahasti yli että melkein nauroin itselleni, mutta kyllä näistä loppujen lopuksi tuli ihan kivat:)


Ihan sumeat kuvatkin tuli :( Fiksuna tyttönä muuten tein leimasimella kamalan vaikeasti nuo pilkut, kunnes tajusin että onhan minulla niitä dotting toolejakin.. Seuraavat kynnet pitää tehdä hereillä! Tässä vielä käytetyt lakat, eli OPI:n I eat mainly lobster ja Up front & personal.




2 kommenttia:

  1. Minulla on myös tuo OPIn lobsterilakka ja se on aika ihanan värinen :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. juuu niin se on!:D Mulla tulee tosta nimestö jotenkin mieleen Liisa ihmemaassa.

      Poista