keskiviikko 30. lokakuuta 2013

Suklaiset(?) halloweenkynnet

Täytyypä taas todeta, että aina ei voi vain onnistua! Olen nähnyt Instagramissa niin monet hienot halloweenkynnet, että ajattelin että kyllä mäkin tuollaiset osaan tehdä! Ei se voi olla niin vaikeaa vähän dotting toolilla suhia ja saada kynsille hienoa 'valuva veri'-efektiä. Minun näkemykseni halloweenkynsistä osoittautuikin valuvaksi suklaaksi... :D Huomattavasti iloisempi aihe, tai jotain.


Näissä huonossa valossa otetuissa kuvissa kynnet näyttävät itseasiassa aika punaisilta, mutta luonnonvalossa ne ovat yksinkertaisesti ruskeat. Eikä noista 'valumista' tullut ihan sen näköisiä mitä olin suunnitellut. Ja minua harmittaa kamalasti nämä huonot kuvat. Olen kovasti yrittänyt etsiä valkoisen valon lamppua, mutta ei sellaisia saa minun pöytälamppuuni. Pöhhöh. Pitää ilmeisesti ostaa kokonaan uusi lampunjalka että saisi edes jonkinnäköisiä kuvia otettua, joita kehtaisi julkaista täällä. 
*Turhautunut bloggaaja kuittaa*





2 kommenttia:

  1. vähän kirjavaa tikkuglitteriä päälle ni sulla on ihanat jätskikynnet! :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hahahhh kiitos ideasta:D! Toimisi! Harmi että olen kerennyt nämä lakkaukset jo poistaa, kyllä tuolta kaapin pohjalta olisi yksi 'strösselilakka' löytynyt! :p

      Poista