perjantai 27. joulukuuta 2013

Joulukynnet myöhässä

Minä olen joululomaillut nyt oikein sieluni kyllyydestä, joten olen antanut bloginkin levätä pari päivää. Nämä kynnet tein pari päivää ennen aattoa ja viihdyin näissä eiliseen saakka. Yllättävän hyvin kestivät, vaikka päällyslakkana olikin Mavalan pikakuivattaja. Alkuperäiseen suunnitelmaan kuului myös kultaista glitteriä, mutta näistä tulikin tällaiset. Alunperin tuon valkoisen piti olla lunta, mutta nyt se taitaa muistuttaa enimmäkseen tonttulakin karvareunaa.


Epämääräisyydestään huolimatta pidin näistä kynsistä tosi paljon! Jouluiset ne ainakin olivat. Kaikilta tulee varmaan jo korvista ulos Ruby Pumpsia, tai ainakin suurin osa bloggareistä on näyttänyt valinneen tämän joululakkauksiinsa. Mutta tämä on kyllä sen sävyinen tapaus, että ei tämä kyllä mihinkään muuhun vuodenaikaan sovi.


Minä niiiiin kaipaan valoa. Ei pelkästään kynsikuvien takia, vaan ihan yleisen mielenterveydenkin! Mikä on masentavampaa kuin tuo ympärivuorokautinen harmaus ja pimeys... Tulisi edes vähän lunta. Möhmöh. Ei auta muuta kun katsella rumia kynsikuvia. Alla kuva käytetyistä lakoista, eli Sally Hansenin Whirlwind White, China Glazen Ruby Pumps ja Goshin 045.



4 kommenttia:

  1. Hauskat kynnet. :) Itseltäni vielä puuttuu Ruby pumps mutta ensi jouluna se on varmasti myös minun lakkalaatikoissani. :) Ja itse varmaan koittaisin tällaisiin kynsiin valkoiseksi sitä kiisteltyä China Glazen valkoista tekstuuria. ;) Tosin sekin vielä puuttuu mutta on hankintalistalla.

    P.S Kuvavarmennus kommentoidessa on tosi hankala, multa yleensä jää kommentti kokonaan kirjoittamatta jos se on päällä. ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos:)! Mä en kyllä oo yhtään lämmennyt sille kökkölakalle :D Mutta Ruby Pumpshan kuuluu jokaisen lakkaintoilijan laatikkoon ;)
      Mutta kääks! Mikä ihmeen kuvavarmennus? Mulla ei oo mitään hajua että mulla ois joku sellanen käytössä? Siis se ärsyttävä missä pitää kirjoittaa ne numerot tai kirjaimet siitä söhrystä? Koitin kattoa asetuksia enkä todellakaan osaa tehdä asialle mitään :s Apua! :D

      Poista