lauantai 10. tammikuuta 2015

Mustakultainen leimaskittlette

Haluaisin vain kertoa, että tässä on edellinen yritykseni leimata tällä kuviolla :'D Olen omasta mielestäni tässä pikku hiljaa alkanut sisäistää leimaamisen jaloa taitoa. Nykyään useimmiten tunnistaa millaista kuviota olen yrittänyt leimata! Erityisesti näihin leimoihin olen tosi tyytyväinen, vaikkeivat ne mitenkään suorassa tai tarkasti harkitussa paikassa ole, mutta ne ovat ihanan selkeärajaiset! Hyvä minä *taputapu*. Muuten nämä lakkaukset jäivät mielestäni hieman vajaiksi. Etusormi ja nimetön olisivat vaatineet vaikka jonkinmoiset niitit, mutta kun minulla on vain sellaisia kellertävän kultaisia niittejä. Yritin tänään nettikaupoistakin etsiä tällaisia kylmemmän kultaisia niittejä, mutta mistään ei oikein tuntunut löytyvän. Saa vinkata!


Mutta olivat nämä ihan kivat näinkin. Simppelit, mutta menevät. Vaaleankultainen lakka on Kikon 274 ja sitä on kynsillä kolme paksuhkoa kerrosta. Leimat sen päälle on tehty MoYoun Tourist Collectionin laatasta 07 Konadin mustalla leimauslakalla. Muissa kynsissä oleva musta lakka on A-Englandin hurmaava Bridal Veil (en kyllä ymmärrä miksi mustalla lakalla on tuollainen nimi). Sitä on kynsillä kaksi kerrosta. Yksikin peittäisi, mutta sama vanha loru kuin aikaisemminkin; laitoin kaksi, että kestäisi pidempään. Käyttäisin tätä lakkaa paljon useammin, ellei sen suti olisi niin susihuono. Siinä on varmaankin jokin valmistusvirhe, sillä karvat sojottavat joka mahdolliseen ilmansuuntaan ja siisti lakkaaminen on siksi sula mahdottomuus. 


Pikkurillissä komeilee yksi suosikkitekstuurilakoistani, Lumenen Sandy Brook. Sitä levitin kaksi kerrosta. Tämä on yksi harvoista lakoista, joista minulla on varakappale hamstrattuna. Se on vaan niin nätti ja helppo. Kehtaisin myös väittää, että tämä ja muutkin testaamani Lumenen tekstuurilakat kestävät kynsillä kauemmin kuin esimerkiksi Golden Rosen vastaavat. En noin yleisesti ole mikään Lumenen suurin fani, mutta tässä parin viime vuoden aikana kynsilakkojen laatu ja kiinnostavuus on kohentunut huimasti :) Olen muuten tosi tyytyväinen kuinka hyvin onnistuin mätsäämään lakat näissä kynsissä. Mahtavasti sopii mielestäni yhteen tuo Kiko ja Lumene. 


8 kommenttia:

  1. Vau, sopiipa musta ja kulta hyvin yhteen! Mä olen leimaamisessa ihan surkea, saattaisin kehittya jos viitsisin edes yrittää :D Mulla vaan palaa käpy heti jos ei suju.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Noh kyllä mullakin tässä kesti ennenkuin alkoi luonnistua, blogi on sentään ollut pystyssä jo kaksi vuotta ja nyt alkaa näyttää kelvolliselta xd Mutta kyllä on mullakin tullut hermoiltua leimaamisen kanssa vaikka kuinka! Se on vähän sellaista välineurheilua, kannattaa sijoittaa hyviin laattoihin, lakkoihin ja leimasimiin :)

      Poista
  2. Tosi nätit kynnet! Ja aivan ihana tuo Lumenen tekstuuri :)

    VastaaPoista
  3. Todellakin toimii nämä kynnet! Ihanat! ^.^
    Musta ja kulta = pettämätön yhdistelmä ♥

    VastaaPoista